fredag den 10. januar 2014

Maddie, Makes you think...

credits and source: maddionthings.com
Jeg har skrevet om Maddie the coonhound før, men jeg gør det gerne igen. Det er et dagligt fix, og jeg deler gerne mine afhængigheder med jer :-) Det her billede er fantastisk og jeg kunne kigge på det i flere timer... Det giver mig lyst til at drage med Maddie på eventyr, ud i det ukendte og opdage det for mig uopdagede.

********


I just love, love, love Maddie the coonhound ! I've written about the blog before since it's very addictive and of course I want to share that addiction with you guys.

This picture is no exception... incredible shot! I can just look at it for hours and it makes my thought wander, so thank you maddieonthings for always making my days better.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar