mandag den 2. december 2013

DRESS UP !


''


source: asos.com

Jeg køber sjældent en ny kjole bare fordi, det er jul eller nytår, for jeg gider ikke bruge penge på noget jeg alligevel ikke bruger særlig tit. Og let's face it. Jeg har mere end én kjole at vælge imellem (ahem...), og så kan man jo altid opgradere den man har med smykker, sko, en fin neglelak eller andet gear.

Meeeennn derfor er det jo ikke forbudt at kigge på udvalget, så her er mine favoritter fra Asos, som pt har op til 25 % på udvalgte varer.
Der er både den korte, den lange, den tildækkede, den klassiske og den lidt mere vovet udgave.

Hvilken én er din favorit?
– skriv din favorit 1, 2, 3, 4, eller 5 i kommentarfeltet :o)


*********

Usually, I don't buy a new dress just because christmas and New Year is around the corner,
but that doesn't mean you cannot look ... right! ;-)
So here are my favorites from asos.com where you can get a 25% discount as we speak 

Which one is your favorite?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar