fredag den 29. november 2013

Mini me...




Penguin suit from Minirodini.com






 










GODT jeg IKKE har en "mini me", for så ville jeg blive fuldstændig ruineret! BIG TIME!
I min søgen efter en julegave til min niece fandt jeg absurd mange pæne ting.
Hvis du er nysgerrig, så kig nærmere på smartkids.dk, hvor der på udvalgte items er 20%, eller på det farligt fine Mini Rodini, hvor pingvin-sættet fx er fra. Suk, suk, suk.... det er usandsynligt sødt ! :-)


**********

In my search for a christmas present for my niece, I found ridiculously many fancy items.
Seriously, I'm so happy that I don't have a mini me because then I would be ruined.
If you're curious, take a look at smartkids.dk or minirodini.com.

The penguin suit is from Minirodini.com, and the rest are from smartkids.dk

Honestly, if I were filthy rich, I would only buy clothes from Mini Rodini. There I said it...
Totally heart stop ! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar