lørdag den 28. september 2013

Nordisk brødhus





Credits/source: mmbloggen


I morges fik jeg endelig afprøvet det famøse bagværk fra det nordiske brødhus. Solen skinnede, luften var frisk, køen snoede sig ud af biksen og hen ad gaden. Udenfor sad studiner og par og nød deres morgenkaffe og deres morgenkomplet.

Jeg købte som I kan se på billederne deres eneste brød og to kanelsnegle, der lignede man selv havde haft fingrene i dejen. Så hyggeligt !

Servicen var god og med fuld mave kan jeg sige at jeg er tilfreds. Dog synes jeg ikke brødet er bedre end Meyers der stadig er min favorit. Men kanelsneglene derimod har jeg ikke spist for sidste gang. Stedet var rigtig hyggeligt og der var en god stemning. Jeg vil helt sikkert forbi igen, men så bliver det nok for at nyde en kop te fra Clipper eller en kop kaffe til deres mere søde bagværk.


Hvis du skulle have lyst til at kigge forbi ligger det i Ratzausgade 58 b :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar