mandag den 9. september 2013

Moose Knit // Envii



source: envii.com

Novra, hvor er de lækre de her sweatre fra Envii.
Jeg skal være ærlig og sige at jeg ikke ejer et eneste item fra Envii, men de her strik kunne meget vel blive min første andel i Envii-imperiet.
Jeg synes, at den orange strik er så flot i farven, og det er dejligt at Envii har tænkt denne lyse og  muntre farve ind i deres efterårskollektion selvom vi går mørke tider i møde. Dog har jeg ikke lige den rette teint til at bære den farve, når jeg bliver vinterbleg. Suk! Men den mørkegrønne skriger: køb mig ! Hvilken én er din favorit?

Fik jeg btw sagt, at de er lavet af 60% nylon og 40% angora. Ingen svedfremkaldende akryl her, nej.
TAK!

Er du i tvivl om hvordan du skal style sådan en strik?
Så tjek lige hvordan den ser farlig fræk ud med en kort A-skirt og en uldfrakke... 
Bum, bum, der blev du stum, hva' ;-)



source: envii.dk



***********

Yummy knits from Envii.
I love all the colors, but since I'm in the paler division during winter, I don't think the orange color would suit me at all, but omg, it's so beautiful. And I really like the idea of using bright colours eventhough we're facing darker days. 
My favorite knit is the green moose knit. Which one is yours?

Btw, if you're in doubt as to how you style the knit, take a look at how well it looks with an A-skirt and a wool coat :-) I know, it's to die for right ?! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar