torsdag den 15. august 2013

Be my Guest

piZap.com free online photo editor, fun photo effects

HAY-urtepotte og stage; 69 kr og ca. 149 kr. - BASE Kobberkuve; 279 kr. - Playtype-plakat; 224 kr.


Jeg er tosset med indretningsting og det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg også er med på HAY-bølgen. Joooo... jeg tror, at vi skal blive enige om, at det er en bølge af en slags, når man ikke kan se i et eneste magasin eller besøge en blog uden at støde på HAY. Nå, men når man (læs: jeg) "kun" har en lejlighed at gøre godt med, så er det begrænset hvor mange møbler man kan integrere i boligen uden at man selv skal flytte. Men, men, men... man kan jo altid fiffe enhver hytte op med lidt nyt fra boligjunglen. Jeg gad fx godt eje HAYs flotte, rå urtepotteskjuler, deres kobberlysestage mixet med et par kobbertrådkurve fra BASE (selvfølgelig ikke placeret ved siden af hinanden (uf!), men blot henkastet i det samme rum, så kobberdetaljen går igen...det er klart ;-)) og en fin plakat fra Playtype. 
Ja, tak. Og en lille, fræk stol fra Eames i mørk grå - limited edition (se nedenfor) skulle da heller ikke være uvelkommen i min ydmyge bolig :-)

Charles Eames, grey, limited edition, ca. 5.000 kr.



Hvilke ting kunne du godt tænke dig at pimpe din crib med? :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar