søndag den 17. februar 2013

NOW & FUTURE


source: Unknown



Min søndag har stået på Thai Bo, te, aviser, tlf-snak, varmt bad, indkøb, netbank og der venter sig hygge forude med en hvis basse. Hvad har I brugt jeres søndag på? :-)


Her kommer en random opdatering:

Jeg læser pt Merethe Lindström; Dage i stilhedens historie.

Jeg vil gerne læse Døden kører Audi af Kristian Bang Foss, Moonwalk med Einstein af Joshua Foer, Sten Saks Papir af Naja Marie Aidt... OG... resten af min bogreol.

Jeg glæder mig til Beyonce-koncert i maj ! :-) Blir' SÅ stort :-)

Jeg vil gerne snart sippe espresso martinis og irish coffees... :-)

Jeg er spændt på samtale på torsdag.

Jeg glæder mig til næste Thai Bo time :-) Huah!

Jeg vil prøve at nå at få gået en tur i den kommende uge, så jeg kan se vintergækker og erantis kigge frem fra den frosne jord. Min morfar har haven fuld, og det er nu engang et dejligt tegn på at forårets kommen er bare lidt tættere på.

Jeg glæder mig til ny tøse-biofilm med veninde i den kommende uge.

OG så kan jeg ikke vente med at hilse på isbjørnen Knud i hans nye hjem i ZOO når vejret bliver lidt bedre samt besøge Den blå planet på amager her til sommer der byder på blæksprutter med tre hjerter, hammerhajer osv.


HVAD SER DU FREM TIL ? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar