mandag den 4. februar 2013

Be my Baby...






Source: Solastseason.dk

Nej, jeg er ikke skruk, men nu forholder det sig sådan at jeg har nogle veninder der har børn og så er jeg blevet faster her i det nye år <3 Nøj, hvor lød man lige 30 år ældre end man egentlig er med det prædikat, hva ;-)

Nå, men selvom man er lille og stort set ikke laver andet end at sove, spise og skide (ja, sorry, jeg sir' det som det er), så kan man jo godt se ualmindelig lækker ud imens man øver sig i at behovudsætte. Ikke sandt?:-)
Til det formål er de her fine babyitems i nude farver dekoreret med små giraffer, palmer eller ananaser da ret søde. De kan findes til rimelige priser (tror jeg - er ikke lige helt inde i babytøjpris-markedet) da de er fra lagerudsalget: solastseason :-) De har en side til dig der ikke orker at trille barnevognen til Nørrebro i frostgrader, men hellere vil handle online, og hvis du bor i nærheden af Nørrebro, så kan du besøge siden og få nærmere info om adresse mm.


**********************


Interested in cute baby fashion in nude colours with exotic prints (palmtrees, girafs and pinapples)?Then check out so last season where you can get pretty baby items on sale.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar