lørdag den 22. december 2012

Warm Legs with Jack Wills







Source: Jack Wills


Nøj, hvor ville jeg gerne have haft de her natbukser med hjem fra London. Desværre var de der ikke i min størrelse, og på nettet er de der også kun i str 8 og opefter. ØV. De er ultra bløde, yderst behagelige og samtidig noget så hyggelige og også lidt sexede, hvis du spørger mig, men det er selvfølgelig et spørgsmål om definition af sexyness.

I stedet kom jeg hjem med et par voldsomt fine blondetrusser og endnu en smuk makeuppung lavet i stof/print fra Liberty. Hvis ikke du kender Libertys prints så skal du se at gøre noget ved det, for de laver de fineste, florale og kunstneriske prints der er feminine og pyntende.



*******

Oh me, Oh my, I would have loved to call this sleepwear mine, but they didn't have them in my size when I visited London. And neither does Jack Will's home page. What a shame. They are incredibly soft, cozy and also a bit sexy, if you ask me.

In stead of this lovely loungewear, I came home with the most beautiful, navy blue, blonde panties and a really nice make up purse made out of print from Liberty.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar