mandag den 3. december 2012

So close and yet so far

source:laughoutloudrightnow.tumblr


Glædelig 3. december, folks:-) Håber I havde en god 1. advent i går med sne, varm kakao og hygge indendørs.
Jeg synes tid generelt er et mystisk fænomen. Især ift. til julen. Hele november glædede jeg mig til jul og skulle virkelig holde mig selv i ørerne for ikke at kvæle indkøbskurven med diverse forskud på julesmåkager og juleting. Og så BUM, så er det pludselig 1. december og NU skal der julehygges ifølge kalenderen, men så er julegejsten ligesom mindsket på lige fod med en livstræt ballon efter en sjov aften. Nå, men ingen grund til panik, kære læsere, for den kom hurtigt igen for mit vedkommende da d. 2. december viste sig at være hvid og fin. Sne er nu dejligt... anskuet indefra og ud af vinduet ;-)

Nå, men egentlig er dette indlæg bare en sludder for en sladder. Det er mig der lige siger: "hej, jeg lever, og er ikke blevet kvalt i en klejne".
Ved ikke om det giver mening det jeg har skrevet, men bær' over med mig. Jeg har været på arbejde siden kl 5 i morges og haft en 10timers lang arbejdsdag, haft min cykel til doktoren, cyjlet mange gange frem og tilbage i kulden osv. Vil snart dejse om, for i morgen skal jeg igen op kl 4 og møde kl 5.

Ciao Bellas...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar