torsdag den 18. oktober 2012

Apple Pie Season

credits: The food club


I øjeblikket hænger æblerne frodigt på træerne hvis ikke de allerede er landet blødt i det fugtige græs beklædt med efterårets løv, så det er med at udnytte frugterne når de er der.
Jeg kunne godt tænke mig at bage en æblekage - også selvom jeg ikke altid er lige begejstret for varm æble og kanel-kombien, men jeg vil lade kagen køle af og holde igen med kanel og så servere en god, fed creme fraiche til, og mon så ikke det bliver noget af en efterårs-treat :-) Jeg overvejer at afprøve denne fine opskrift fra The Food Club, der i øvrigt bugner (!) med lækre billeder og indbydende opskrifter.

**********

I'm considering baking a really Fall treat and what is more Fall like than a good, homemade apple pie?
The recipe is from the Danish food blog: The Food Club which is full of delicious recipes and yummy pictures.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar