søndag den 29. april 2012

Søndagstur

Grace Coddington

Dem der kender mig ved følgende to ting; jeg elsker leopard og hunde  :)
Derfor kunne det her billede lige så godt være mig omend det ikke er det, men den tidligere model og nu kreative direktør på Vogue; Grace Coddington, med en korthåret gravbasse

Jeg håber, at I nyder jeres søndag og måske fået luftet jeres fødder i det fri og får indåndet lidt forårsfornemmelser i bladenes lysegrønne skær.
Jeg har bl.a. sendt en kær én tilbage til Berlin, ordnet lidt praktisk, og stødte tilfældigt på et hyggeligt loppemarked i Jærgersborggade tidligere i dag, da jeg ville gå en tur i det friske vejr. Og sikke en fangst; jeg kom hjem med to kvalitetsflødeboller fra Ro Chokolade og en fin, ny strikbluse til kun 75 kr. Sikke en god måde at bruge noget af sin søndag på.


*************

I love leopard and dogs, so it might as well have been me in this picture, however, it's not. It's the former model and now creative director at Vogue: Grace Coddington.

I hope that you are enjoying your sunday and maybe you've even inhaled some spring air while taking your shoes or dog out for a nice walk? :)

I've sent a dear one back to Berlin, taken care
 of some practical things and discovered a lovely flea marked at the cosy Jægersborggade in Cph. It turned out to be a great catch; now my wardrobe owns a fine, thin, lightgreen knitted blouse, so now I'm almost ready for Spring when it decides to stop by Cph :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar