fredag den 4. februar 2011

Det Vide Hus


















I går tittede solen lidt frem og en af mine veninder og jeg trodsede vinden og gik en hyggelig tur i Kongens have og i Østre anlæg, hvor jeg ikke havde været før, men der var rigtig fint på trods af manglende løv.

Men vi var ikke alene... Næææ vi havde selskab af intet mindre end Pop Eye himself! :) Ja, faktisk var der to af ham og vi nød i høj grad deres følgeskab ;-) Men det ikke helt legitimt, for vi havde købt ham og hans tvilling i Det Vide Hus:-) Kender I det sted? Det er en hyggelig lille café på Gothersgade 113 der serverer kvalitetskaffe fra Kontra, diverse kager og croissanter og de har et fint udvalg af flydende vitaminboosts i form af hjemmeblendede juices.

Vi valgte mr. Pop Eye, som var skriggrøn, frisk og let syrlig i smagen og selvfølgelig også uforskammet sund:-) Pop Eye indeholder spinat, squash, kiwi, mynte, ingefær og citron og selvom kombinationen lyder yderst mistænksom, så kan jeg kun anbefale I prøver den, for den smagte virkelig godt. Den mættede faktisk også ret meget - måske pga grøntsagerne?:-)

Jeg skal i hvert fald tilbage dertil og sætte tænderne i en af deres kager og prøve en ny juice, hvis ikke jeg tager gode gamle Pop Eye;-)



1 kommentar: