lørdag den 8. januar 2011

Klæd din Iphone på!

Diverse bud på tøj til din Iphone. Umiddelbart er leoparden jo det oplagte valg, men den var altså ikke så pæn i virkeligheden som på billedet her :0/ Jeg endte med at købte det utrolig optimistiske bling bling etui i guld (100 kr.), men tror altså ikke det er mig, så ender nok med at bytte det til enten et i læder (129 kr for læder-etui fra Ordning/Reda, Pris for Louis Vuitton-læder-etui er ukendt) eller noget helt tredje ;-) Går lige i tænkeboks! :-)


Jeg er så glad for min Iphone den kommer hurtigt langt omkring... og det fordi med min Iphone der går det let som ingenting ;-)

Derfor vil jeg også gerne beskytte det lille teknologiske pus, så den ikke blir ridset og hærget at se på mere end højst nødvendigt, når nu jeg bl.a. fisker den op og ned af min taske.

Men men men, hvem kunne vide at det skulle være så svært at finde et ordentlig sæt tøj til sin Iphone?! Jeg mener, ét sølle sæt tøj (!) - det er jo ikke et walk-in closet den beder om ;-)

Nå, men jeg kiggede i Ordning och Reda og de har læder-etuier og så har de en masse bling bling holder til ipods, men de kan sagtens bruges til Iphones (har testet!), but what to choose? :-)

Og ja, ved godt at man kan købe diverse hårde etuier i utallige mobil/apple-butikker, men jeg synes bare det skjuler Iphonens smukke design, så det er jeg ikke interesseret i.

Har I ellers nogle bud på hvorhenne jeg kan finde fine etuier el. lignende til min dyrebare Iphone? :-)


Bloggeren CherryBlossomGirl har sådan en lille, sort, pelset sag fra Karl Lagerfeld...hmm, mindre kan måske gøre det ;-)

Karl Largerfeld Ipod fur case

http://www.thecherryblossomgirl.com/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar