tirsdag den 28. december 2010

Vild med leopard













Faste følgere af denne her blog ved, at jeg ELSKER leopard (!) og det har jeg egentlig nok altid gjort (i hvert fald i meeeegeet lang tid ;)). Og jeg synes bestemt, at de her billeder giver et indtryk af hvorfor leopard er så fantastisk som det er. Hvad enten leopard indgår som en mindre men væsentlig detalje i et look eller om det er det primære i et outfit, så er det über klasse:) Ja, faktisk læste jeg for nyligt at leopard er gået hen og blevet en klassiker, og som trofast fan forstår jeg jo godt hvorfor :)

Alexa Chung ser så bedårende ud i sin fine leopard-hat og efter at have fundet de her billeder begynder jeg så småt at overveje om jeg mon skulle kaste mig i armene på intet mindre end en vaskeægte faux leopard-pels???? ;-) Synes i hvert fald at den, når den bliver båret på den rigtige måde, emmer af attitude;-)

Grrrrr... til vi læses ved igen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar