tirsdag den 7. december 2010

Vidste I at...

Beklager den lidt ringe billedkvalitet, men det er taget ud gennem en busrude;)

Der findes pinke får?

Nej vel, det gjorde jeg heller ikke og troede det var en joke indtil jeg så det med mine egne øjne i New Zealand. De ligner små vamsede candyfloss - meget stilfuldt og feminint:) Men desværre skyldes det ikke et 9. vidunnder i den naturlige udvikling af fåre-arten, men blot at de (stakkels?) får får noget helt specielt i deres kost som farver deres pels. Sødt så det ud og kan godt afsløre at jeg klappede i min små indre fotograf-hænder mens jeg knipsede løs for at få et billede eller 5 i kassen af de intetanende får.

Bonusinfo: Der findes også pingviner på New Zealand, men de eneste jeg så var altså anarktiske pingviner i Kelly Tarlton underworld (akvarium med pingviner, hajer, kæmperokker osv.) i Auckland. Har de sødeste billeder derfra...men dem får I ikke at se nu... der kan man tale om en cliff hanger, hva..;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar