torsdag den 9. december 2010

All I want for Christmas is...








Kære julemand...

Jeg ønsker mig fred på jord og alle dem jeg kender inklusiv mig selv et godt helbred, men tænker at det måske er lidt svært at pakke ind, og få ned gennem skorstenen på så kort varsel?! Derfor har jeg taget mig den frihed at lette din arbejdsbyrde ved at ønske mig ren og skær materialistiske luksusting;)

Og listen er jo egentlig lang når jeg først sætter den indre tjekliste i gang, men der er nogle lækre klassikere som aldrig går af mode og som derfor egentlig bør ses som gode investeringer:) Bl.a. en Ipad og en Iphone er praktiske foranstaltninger, som simpelthen gør hverdagen nemmere for både dem jeg kender og mig selv, men da jeg bor i et land hvor de fleste måneder er mørke har jeg også brug for lys. Og tænkte at Arne Jacobsens standerlampe fra Louis Poulsen vil gøre sig glimrende hjemme hos mig, og mens jeg sidder i lysets skær vil jeg sikkert have lyst til at drikke en kop dejlig varm te. Derfor er Royal Copenhagens klassiske silikone design en nødvendighed, hvis jeg skal kunne drikke den varme te uden at brænde hænderne.
Men når nu jeg endelig begiver mig ud i landet, så er jeg jo nødt til at have noget at have både Ipad og Iphone i, så tror desværre også jeg er nødt til at ønske mig en Mulberry taske eller to - Det er jo altid dejligt at have noget at vælge imellem;) Og ligegyldigt om alt fejler eller alt går godt, så er musik altid et must - derfor vil jeg blive usædvanlig glad for bl.a. en cd med John Mayer. Og nå ja, når nu du er her, må du godt smide lidt lækkert undertøj og nogle armbånd fra Pico med ned i skorstenen;) Tak er vist i denne sammenhæng kun et fattigt ord:) 

Og forresten hvad ønsker du dig, Julemand?:)

Ps: Håber du stadig kan lide risengrød - har nemlig hørt rygter om at du har fået mælkeallergi, og det skal man jo ikke spøge med, når først du har sat dig oppe i kanen så er der langt ned til tønden, så sig til hvis du hellere vil have soyamælk:)

PPS: Håber du kan modtage dette indslag da netforbindelsen på Grønland efter sigende skulle være lidt svingende.

PPPS: Hils Rudolf!:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar