tirsdag den 14. december 2010

All I want for Christmas is... Part 3


Jeg har været så heldig at have fornøjelsen af flere omgange La mer cremer i mit skab og jeg må indrømme at jeg er forelsket! Har man først prøvet La mer vil man aldrig finde bedre cremer eller serum:) Desværre er produkterne jo som bekendt virkelig dyre, så må blive et julegaveønske.


Jeg er godt i gang med par nr. 2 af mine høretelefoner, for de første blev bidt i stykker af en vis gravhund og det andet par har ikke længere gummidimserne, så derfor ønsker jeg mig nogle nye. Skullcandy, ja tak:)

Malebog
Støt en god sag når du giver julegaver og forær denne malebog til et barn eller en der elsker at slappe af ved at tegne:) Når du køber bogen støtter du Dansk Røde Kors og der går bl.a. penge til katastrofefonden.  66 danske kunstnere står bag tegningerne, som man enten selv kan farvelægge eller tegne videre på, heriblandt Tina Dickow, Henrik Vibskov og Papfar. Den kan købes her http://www.saxo.com/dk/item/malebog-haeftet.aspx?utm_campaign=partnersite&utm_source=TradeDoubler&utm_medium=affiliate
 og koster 199 kr. Der må gerne tegnes uden for stregerne:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar