fredag den 8. oktober 2010

Wanna hang with me?



Ja! Robyn - det vil jeg rigtig gerne, men jeg fik desværre ikke fat i en billet til din koncert i aften:/
Det bliver uden tvivl super fedt B-) Så rigtig god fornøjelse til alle jer der skal høre hende i aften og shake lige lidt ekstra booty for mig:) Men men men ...jeg lader mig ikke slå ud så nemt... nææææ...jeg skruer såmænd bare max op for Robyns album Body Talk part 1 og 2:)

Rigtig god weekend, allesammen!:)

PS: Hvis du tjekker min blog ofte (altså ikke Robyn, men dig der sidder foran skærmen nu;) - ikke fordi Robyn er selvfølgelig meget velkommen til at blive stalker af min blog;)haha) kunne du så ikke tænke dig at blive følger af min blog?:) Du kan følge mig ved enten at trykke på følg-knappen (venstre margin) eller ved at trykke på følg mig via bloglovin-knappen (også venstre margin). Eller begge dele:) Ser man det, ser man det;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar